DiumDius

DiumDius
i romersk mytologi vilda djurens och jaktens gudinna.

torsdag 17 december 2009

inställd träning

Vilken dag, skulle träna hos sjukgymnasten på morgon men som vanligt blir inget som jag tänkt. Sonen ringde från skolan och grät hysteriskt, det hade varit krångel med kompisarna, han hotade att åka hem och aldrig gå till skolan mer. Fick byta om i en hast och ge mig i väg till skolan. Vi löste som tur var problemet, det är lite svårt för sonen att förstå samspelet med sina klasskompisar. Tycker synd om sonen som har det så svårt med kamratskap och inte riktigt hänger med i det sociala spelet. När vi väl fått en diagnos och får rätt hjälp hoppas jag det blir bättre.
Nu sitter jag vid datorn och gör rim till julklappar. Det är jätte roligt att rimma och få använda hjärnkontoret :-)) Samtidigt springer jag dessemellan och plockar i tvätt och städar lite här och där. :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar