DiumDius

DiumDius
i romersk mytologi vilda djurens och jaktens gudinna.

söndag 18 april 2010

Intelligens befriad

Känner mig totalt intelligensbefriad just nu. Tomt i huvudet och magen.
Har suttit sedan kl.09.00 i morse och knåpat på inbjudningskortet.
Som vanligt vill min dator inte det samma som jag, så jag måste hela tiden lura honom att göra som jag vill.

Men nu äntligen är det hela klart. Jag anser mig skapligt nöjd med resultatet. Man får väl hoppas att jubilaren oxå blir nöjd.
Det är kul att ¨fixa med olika projekt med datorns hjälp. Det går att vara riktigt kreativ med sådan hjälp. :-)

Sammanlagt är det 35 inbjudningskort jag arbetat fram. Hoppas att alla som blir bjuden har möjlighet att närvara.

Men nu måste jag lämna tekonolgin en stund, behöver ut och lufta mig. Bara att ta promenad skorna på och knata ett par kilometer. Får väl hålla i peruken för det blåser bra här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar