DiumDius

DiumDius
i romersk mytologi vilda djurens och jaktens gudinna.

tisdag 17 augusti 2010

Slut på semester


Sommaren har verkligen varit härlig. Mycket sol och värme, många trevliga kalas och fester. Umgänge med många trevliga människor.Lata dagar och dagar med lite arbete.
Kan absolut inte klaga på min ledighet i år.

Fotot är ett bevis på våra våra vinster när vi besökte vackra liseberg.
Barnen åkte karusell för fulla muggar, maken och jag strosade runt och spelade på hjulen. Nu har vi choklad ända fram till jul.

Men nu är det slut, nu börjar allvaret. :-)
Lite skönt är det, nu kommer man in i sina rutiner igen.
Hösten har också stor charm,jag älskar alla vackra färger och den höga klara luften.

1 kommentar:

  1. Jag hade inte en aning om att du hade en blogg! va kul! Hit kommer jag gärna fler gånger Kram

    SvaraRadera