DiumDius

DiumDius
i romersk mytologi vilda djurens och jaktens gudinna.

tisdag 28 september 2010

Happy Feet


Egentligen skulle det varit en bild på mina glada fötter i dag :-))
Har precis kommit hem från "min" fotvård. Alltid lika trevligt att besöka fotvården.

Jag blir välkomnad med ett leende och tända ljus i lokalen, vilket gör att jag varvar ner och känner mig behaglig till mods.
I bland kan det göra djäkligt ont när mina nageltrång är som värst..
Men...när jag går därifrån går jag på moln :-))
Jag har en helt underbar fotvårdare, kolla gärna in hennes hemsida som ligger i högra kolumnen i min blogg.

Har även hunnit med ett besök hos frisören i dag.
Nu står vattengympa på tur, vilken dag va? Jag har verkligen tagit hand om mig själv i dag. UTAN att få dåligt samvete, men plånboken gillar nog inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar