DiumDius

DiumDius
i romersk mytologi vilda djurens och jaktens gudinna.

tisdag 15 september 2015

En vanlig dag

En helt ok vanlig dag . Ett besök hos svärfar i Uddevalla i kväll. Vi hade med picknick korg så han skulle slippa fixa fika. Trodde inte han skulle klara sig så bra som han gjort sen sambon gick bort. Hon var alltid orolig att hon skulle gå bort före honom, hon sa alltid --för Nils skull hoppas jag att han går bort först. Jag hoppas att hon i sin himmel ser att det det går bra för svärfar.
Efter vi fikat satte sig far och son i var sin fotölj och slappade. Kunde inte låta bli att fota dom båda.
Själv börjar jag med dom nya tabletterna i kväll. Ska göra gott åt mina onda fötter, kan bli lite dåsig och lullig av dom sa min doktor. Dom innehåller lite morfin, nog tur jag ska ta dom till natten . Hi hi hi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar