DiumDius

DiumDius
i romersk mytologi vilda djurens och jaktens gudinna.

måndag 7 september 2015

Kissande pojken

Att det ska vara så svårt...när man är 19 år och inte veta hur man ska kissa på en toalett!!!!! Blir galen... Varje gång sonen varit på toa så får man kolla noga innan man själv ska sätta sig på wc-stolen. För det är baske mig kiss överallt, på golvet, på ringen och runt hela sitsen. Fattar inte hur han bär sig åt... Annars har dagen varit bra, tack =) Mötet på jobbet gick bra. Det var rätt mycket att avhandla. Ordföranden berättade att jag efter sista oktober blir ensam på kansliet, det finns inte ekonomi till att ha två anställda. Klart det blir extra för mig, men det måste ju gå. Jag får ju vara glad att det inte var jag som fick sluta. Lilla Ida, grannes tös ville gå med på promenaden med Terri när jag kom hem, riktigt mysigt att ha sällskap. Hon är lite lillgammal. =) Tänkte jag skulle ha grävt upp lite ljung och tagit med hem, men den idén var inge bra. Det gick liksom inte att gräva upp och få rötter med. Men tanken var god, att jag skulle spara lite pengar. fniss. Det känns i knät i kväll, sen jag ramlade när jag skulle jaga Terri när han gav sig på stora schäfern i lördags. Inte alls kul. Men skam den som ger sig ..=) =) =) Nu blir det träff med John Blund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar