DiumDius

DiumDius
i romersk mytologi vilda djurens och jaktens gudinna.

tisdag 8 september 2015

Det här med människor alltså

Ja, vad säger man? Ibland blir jag så ledsen och trött på människan. Sårad i mitt innersta, måste allt människan gör vara för egen vinning? Måste människan såra andra för att själv må bra? 
Inte konstigt att det är krig i världen. Varför ska det pratas skit bakom ens rygg samtidigt som man vill ha ens vänskap? 
Inte alltid lätt att förstå sig på människan. 

I dag har jag en djäkla tandvärk. Får nog bli att ringa tandläkaren i morgon, blä =(  Jag som redan bokat en akuttid hos fotvården i morgon. Mitt nageltrång gör sig påmind. 
Men! Kanske lika bra att ta allt på en gång =) så är det gjort. 
Får väl se när tandläkaren har tid, men kan inte gå med den här värken så många dagar. 

Ska försöka ta mina 10 minuters meditation i kväll, blivit lite slarvar med det sista dagarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar